tbs-gl

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Rebecca - 3 juni 2011 23:58

Heej!

nu har Vanja och jag grillat klart! Vi  grillade Marsmellows..

Och haft det Roligt :D Men nu tänkte jag lägga mig ner och sova ut!

ska bara ladda upp ngr bilder:)


  Se vi har super kul :P   Vanja Du är grym ;)



PK

Av Rebecca - 3 juni 2011 19:48

Heejsan!

Nu har jag gått upp från badet och plåstrat om mina sår och alla sitter på samma hand!... Men allt stickande och kliande försvann inte har kvar det i ansiktet!..

Men i morgon vill jag att det ska bli fint väder för då ska jag sola så länge jag tvättar kläder! Jag vet inte vilken dag jag ska träna jag måste se till och ha ngr fasta dagar.. Men innan jag badade så ringde mamma :) Och sa att allt hade gått super bra :) Jag är så glad att mamma är så stark och orkar att stå ut med allt kämpande!

Nu kom Shivas våran katt :) Men snart börjar wipeout US Så nu ska jag gå!

  PK

Av Rebecca - 3 juni 2011 19:48

Heejsan!

Nu har jag gått upp från badet och plåstrat om mina sår och alla sitter på samma hand!... Men allt stickande och kliande försvann inte har kvar det i ansiktet!..

Men i morgon vill jag att det ska bli fint väder för då ska jag sola så länge jag tvättar kläder! Jag vet inte vilken dag jag ska träna jag måste se till och ha ngr fasta dagar.. Men innan jag badade så ringde mamma :) Och sa att allt hade gått super bra :) Jag är så glad att mamma är så stark och orkar att stå ut med allt kämpande!

Nu kom Shivas våran katt :) Men snart börjar wipeout US Så nu ska jag gå!

  PK

Av Rebecca - 3 juni 2011 18:53

Hej!

Nu är jag hemma igen gud vad skönt det är att komma hem!

Det var jätte jobbigt men ändå inte! DEt var skit mycket myggor och spindlar men jag övdelevde ! Men det sticks och kliar på hela kroppen så jag ska hoppa in i duschen och för hoppnings vis att det slutar att stickas och klias! Men jag känade 500 kr Inte dåligt!

 


PK

Av Rebecca - 3 juni 2011 10:39

heej :)

Nu har jag gjort allt och är klar att resa ;) haha  

 Jag har tänkt att lägga upp en blid eller ngt varje inlägg.. Vad tycker ni om det förslaget? Det är någ roligare om man har ngt annat att kollat på än bara text..

Jag sitter i soffan och möglar typ.. bussen går inte först 11.39 ...

Men idag är det soligt och jätte fint väder     En simmande smileys eftersom det börjar närma sig att bada mer ute :)

Men nu ska jag kolla runt lite på internet...

   

PK

Av Rebecca - 3 juni 2011 09:59

heej :)

Nu är jag uppe har precis ätit frukost!

Men  nu ska jag ta och klä på mig det sista = byxor

Sen ska jag platta håret sen om jag hinner med ngt så ska jag data kanske blir det ett inlägg vem vet onte jag iaf ;)

Men jag tycker att det ska bli jätte roligt idag...

tjäna pengar :) Men hoppas att det inte är så himla mycket bara mycket så kanske jag blir klar och då blir det jätte bra :D Men nu ska jag ta och klä på mig...

En bild från igår!


PK 

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards