tbs-gl

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Rebecca - 7 juni 2011 16:08

H33jsan!!

Mormor slutar halv fem och då kommer mormor och morfar och hämtar mig så ska vi iväg och köpa avslutnings skor = Pumps

Det ska bli roligt jag kan ta med mig kameran och fota på dom jag har  tänkt..

Jag sitter hemma just nu och skriver detta inlägg :)

Och glöm inte att jag har frågestund på bloggen ;)

 

PK

Av Rebecca - 7 juni 2011 12:09

H33jsan!

Gud vad jag längtar till UNG-08 festivalen i sommar!

Jag undrar om det är ngn som ska dit?

Det är en jätte stor festival för ungdommar i kunsgragården i stockholm! Jag hoppas att det kommer bli lika roligt där som förra året! Elr vem vet.. Det bli kanske roligare! Men jag ska dit med Katta kanske Vanja.. Men ska försöka få ihop så måna som möjligt :) Det ska bli ASROLIGT!! Men snart börjar matten om tio minuter..

   

PK

Av Rebecca - 7 juni 2011 11:38

H33jsan!

Nu har vi ätit lunch och vi börjar 12.20 så en lång rast!

Men på fredag är det klassens dag! och vi ska typ bada!

Vi får inte bestämma våra lärare har tydligen en överranskning!! :O Är inte så taggad på den överraskningen! Men vad ska man säga/ skriva...??



I går natt till idag så började jag gråta igen.. Jag tänkte på när Falcon åkte när vi tog förväl!

 

Det är super jobbigt att få alla tankar och bilder när man ser att hunden faller en tår.. Så när man ser det igen och igen på kvällarna så ångrar man allt !! Jag skulle kunna död ngn för att kunna att få tillbaka han!

 


PK

Av Rebecca - 7 juni 2011 09:18

Nu har vi haft dans! Det var ganska roligt.. Men det skulle vara bättre om det bara var tjejer!!

Men men, man kan ju icke få allt man vill...

Speciellt inte i denna skola! Om ni ska byta skola så byt ALDRIG till hemmesta skolan! Eller ni få göra som ni vill.. men detSUGER här! Det tycker jag, Katta och Sara!

Snart ska vi ha skrivuppgift kl 10.00 sen är det typ lunsch!Men idag så är KAtta sjuk.. Tror jag eftersom hon inte är hät D';

Men idag händer inget speciellt tror jag!

 

Vilket roligt liv man har ...

Sitter vid datan eller hjälper till hemma.. Om inte så e man med kompisar..


PK

Av Rebecca - 7 juni 2011 07:30

H33j!

God morgon, nu är jag i skolan.. Gansska jobbigt..

Jag sitter i grupp med Amanda och Michaela .. Det är ganska tråkigt dom bara sitter och pratar och man känner sig utanför..

Men jag hoppas att Katta kommer snart..

När jag var på väg upp till skolan så kom en utlänning fram till mig och frågade om ngn väg som heter skärgårdsvägen.. Och det värsta var att han pratade på engelska :O  Det är 7 dagar kvar till skol avslutningen om man inte ränar med idag!

 


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards