tbs-gl

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Rebecca - 8 juni 2011 18:19

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Jag har god nyheter!!

I morgon så kommer Katta till skolan igen :D

Fatta hon är frisk!!

Men idag när vi åt så var det en kille i åttan som jag tycker om så himla mycket!

Men idag så gick han och lämna maten och när han gick mot dörren så följde jag han med blicken som i filmer så där romantiskg! Så pinnsamt, tänk om han hade sett det!

Just nu jag middag grillning ;)

Men  imorgon är det att redovisa sen ska man gå med skolan till en badplats och bada!

PK

Av Rebecca - 8 juni 2011 12:06

Heej!


6 Dagar kvar om man räknar med helge sen är det sommar lov i bara 10 veckor...

om man bara räknar skol dagar är det 4 dagar kvar!

Är så spänd ska bli så härligt med sommar lov!!

 

PK

Av Rebecca - 8 juni 2011 11:53

Heej!

Nu har vi kollat klart på filmen och ätit..

Filmen är super bra jag rekommenderar ...

Jag började gråta i slutet, den är JÄTTE SORLIG!!

Men till lucj idag var det tacos..

Det var oekj jag åt och det var gott.. :)

Men jag älskar mina nya skor.. Ska ladda upp bilderna idag när jag har kommit hem från nacka forum! :) Jag tog tyvärr inte med mig kameran idag så vi får se om det kommer blider från idag...

Snart är det matte.. sen idrott :O

Jag ska inte vara med..

Jag orkar inte har skit ont i huvudet!


PK

Av Rebecca - 8 juni 2011 09:25

H33jsan!!

Nu har vi gått en promenad på 2.5 km typ.. Snart ska vi kolla på film och för hoppningsvis så ska vi kolla på Pay It Forward..

Den är asbra tycker jag!

Men jag är så taggad på att dra till nacka forum..

Men vad ska jag säga?


PK

Av Rebecca - 8 juni 2011 07:28

God morgon!

Igår gjorde jag ett inlägg men sparade det icke så det kom inte upp!

Men igår kollade jag på fotboll sverige mot finland gissa vilka som van!?!?...


SVERGI SVERGIE SVERGIE!!! Heja svergie!!

Fett bra idag när jag träffar grannen ska jag säga vilka var bäst? Jooo svergie!!

Men nu är jag i skolan!

Jag ska träffa Linn efter skolan sen ska vi till Nacka forum och köpa ett par hörlurar till mig! Sen ska vi hem och bara vara kanske planera lite om vårat pyjamas party!

I morse innan min klocka ringde:

 jag skulle precis somna jätte skönt jag kännde det på ngt konstigt sätt!  

Men precis när jag skulle somna så skönt så ringde kolckan! Snacka om att man vill ligga kvar och sova!! 


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards