tbs-gl

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Rebecca - 2 juni 2011 22:31

Heej/God natt!

jag tänkte ska gå och lägga mig nu eftersom jag ska städa under moster och Lasses hus i morgon så måste man vara pigg!! Tänkte man måste känna pengar! ;) ska se till att det blir as bra så jag får en stor peng :D Men natti hoppas ni tycker om det jag har ändrat på min blogg :D


PK

Av Rebecca - 2 juni 2011 20:45

Heej igen ;)

Här kommer blider från idag :)


Bilderna:

  Min underbara storre syrra love u <33   Det var ganska kallt.. Men världens FINASTE min... *HOST*   besymmer rynkan!! om jag bara hade lett så skulle den vara bäst!   Den var jätte fin ( enligt mig )Det tre ankorna som anfallde oss!

  Ut över vattnet!   Ett tält som våra råttor fick idag :)   Tröjan som jag hade idag! Kiss me I am your valentine  Coola!! Till middagen! :O     Min middag åt bara en korv!   Grannen var sötig så ist att prata med honnom och skratta tog jag på mig silvertep!   Sen började grannen ställa massa frågor så jag gjorde en ignorerarmask.. Bara om man vill ingonera ngn så kan man sätta på sig den och lipa!   Massmelow .. Eller hur det stavas! Den första var god sen blev det för mycket..   Gooooood.... Så ska marsmellows se ut ;)


PK

Av Rebecca - 2 juni 2011 20:39

Heej!

Jag och familjen grillade korv till middag :) Och så ..

Men nu när jag kollade runt lite så hittade jag låten som Isak sjöng som ni ska få :)


Låten:

Han som pratar först är våran musik lärare Julle!

Varje gång jag hör låten börjar jag gråta :') :'(

Han är så gullig.. Men jag laddar upp bilder på ett annat inlägg när vi grillade och när jag fikade med syrran!


PK

Av Rebecca - 2 juni 2011 15:54

Jag lever i en ljus men ändå en mörk värld!

Livet är jobbigt utan Nikita och Falcon! Det är jobbig speciellt på kvällarna när man ska somna så går det inte för då kommer all tankar upp gammla underbara minnen!

Om Falcon kunde flytta hem igen skulle han inte ångra det! :)

Men nu är det så att det går inte eftersom mamma är sjuk! Men livet går och livet kommer! Jag hoppas att det kommer bli bra sen..

Att gråta varje kväll är jobbigt till slut kommer det väl inte finnas ngr tårar kvar.. Då börjar man väl gråta blod ist!

Varför var Nikita tvungen att dö just då.. Jag som hade planerat att ta jätte fina bilder nu i sommar på henne som skulle vara underbara minnen, men nu går det inte! Hon kommer aldrig tillbaka men jag har iaf hennes halsband som armband och så har jag kvar hennes säng som hon log i när vi hittade henne och filten som hon somnade in på..

Här kommer en låt som jag lyssnade på när jag skrev detta och så började jag gråta..


Låten:


PK

Av Rebecca - 2 juni 2011 14:33

Hej :)

Nu är jag hemma igen:)

Jag är på baksidan och solar och skriver detta inlägg..

Men det är så sjuk skönt med sol och sommar :D

Men jag tänkte att jag ska byta header!!

men ingen vill hjälpa mig...

så det blir ganska svårt att fota sig själv...

jag har en as söy tröja det är en grod på med en krona och så står det

kiss me i am your valentine... Så söt är den men nu ska jag kolla runt lite se om jag hittar ngt roligt..


PK

Av Rebecca - 2 juni 2011 11:10

Heej :)

Nu ska jag åka och träffa min syrra i grisslinge vi ska fika och jag ska få låna ett par shorts.. Men jag kan ta med mig kameran så kan jag ta ngr foton! :) Men nu måste jag gå så jag inte missar bussen..


PK

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards