tbs-gl

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Rubrik saknas

Av Rebecca - 31 augusti 2011 13:52

Hej nu skriver jag från min mobil:-)men det jag tänkte på var att när jag pratar så lyssnar ingen...känns som att dom inte vill ha mig som vän...Om ni läser detta så ska ni veta att jag oxå har känslor och det är imte att bara säga förlåt sen är det över.. Jag blir skit sårad..Om ni tror att jag mår bättre så fan gå och hånger..Det räker med att jag mår skit hela tiden..har förhoppnings vis börja läka men inte nu inte som ni håller på!! Om ni läser detta så vet ni vad jag känner och känner igen er att ni har drappat mig ...och jag kan ge er en ledtråd vi är vänner och går i 8;4pk

 
 
Ingen bild

Katta

31 augusti 2011 17:11

Okej jag ska gå och hänga mej... Jag måste bara ha ett bra ställe och en snara.. Hjälper du till med att hitta de..?

Rebecca

31 augusti 2011 17:27

Nej.. Men jag kan inte fatta att du inte märker något..
Jag menar det inte bokstavligt.. Jag skiter i om du tycker. Att jag har fel.. Men du vet redan att jag mår skit även gör du det värre....

 
Ingen bild

Katta

31 augusti 2011 17:30

Ja men du behöver inte skriva att du mår dåligt av några i klassen eller skriva att det inte e jag som gör att du mår dåligt för nu känner jag så att jag bara trycker ner dej och bara gör så att du mår skit dåligt...

Rebecca

31 augusti 2011 17:39

Men vadå ska jag bara skita i det eller .. Och fortsätta på att samla ihop skit? Någon gång måste vara den första som jag säger ifrån!!! Men säg bara att du vill att jag ska fö så gör jag det... Det är inte svårt det är bara och hoppa fram för tunnelbanan...
Det är väl det alla vill med mig.. Slänga skit på mig och låta mig lida tills jag tar självmord... Den eller dom ända som skulle bry sig e min familj och släkt!!!! Nästa vecka kommer beskedet i skolan att jag e död om alla fortsätter som dom gör.. Och då menar ja inte (bara dig) då menar jag för fan alla i hela fucking helvetet!!!!!!!:@

 
Ingen bild

Katta

31 augusti 2011 17:55

Vadå inte "bara jag"? Jag menar inte att mobba dej om det e så du känner... jag hörde typ idag att du litade på mej men jag kan ju tydligen inte heller lita på någon i skolan längre... Tycker bara att det känns jävlgt tråkigt att ha den här diskussionen på nätet och jag hoppas för allt i världen att du inte hoppar framför t-banan!! ... vi kan väl prata ut om det här när vi träffas i skolan förhoppnings vis i morron..

Rebecca

31 augusti 2011 18:13

Ja vi kan diskutera detta imorgon men då vill ja inte bara sitta i skåphallen.... Kan gå in i ett rum och kanske vi kan ta hjälp av en vuxen = annso

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 9 januari 2013 22:46

Hejsan hejsan :P  Ska börja blogga på nattstad om det funkerar :P Men gå in och kolla där ist ;)   http://www.nattstad.se/Tbs_gl   Kod för att importera min blogg till Nattstad:1980997986 ...

Av Rebecca - 8 januari 2013 17:42

Hej. sitter på bussen på väg till centrum. Jag skulle egentligen till södertälje för att kolla en grej. Men man måste först vänta på sabina så man hinner inte åka dit för kl:17.00 ska Emma träffa Tomas. Sen så ska Emma tydligen träffa sin pappa! Asså...

Av Rebecca - 7 januari 2013 17:22

Hej! Idag när vi satt i basgrupps rummet efter lunchen så lyssnade jag på en klass kamrat när hon snackade och då sa hon att alla i våran klass alltid sitter med mobilen. Jag kollade upp och på alla i klassen och exakt alla satt med mobilerna. Det va...

Av Rebecca - 7 januari 2013 03:11

Hej. Snart ringer alarm klockan för första gången detta år, upp till skolan. Jag somnade vid ett och vaknade någon minut över två och nu kan jag inte somna om. Är skit trött men ändå skit pigg. Är fett nervös inför skolan imorgon... Rädd att det kom...

Av Rebecca - 5 januari 2013 04:26

Hej! Jag vet inte vad jag ska göra! Antinge försvinna eller stanna kvar! Om jag stannar så vett jag fan vad som kommer hjälpa! Men om jag försvinner kommer alla slippa mina problem osv.. Det skulle vara så mycket utan mig! Alla hade slippa mina p...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards