tbs-gl

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Ett ord kan förändra allt!

Av Rebecca - 17 december 2012 22:12

Är hos Angelica och ska sova här!

Men ett ord kan förändra allt! Bra som dåliga saker! När jag fick reda på att du var sjuk förändrades allt.

Allt vsar frid och fröjd innan jag fick veta det. Sen blev allt så jobbigt. Det var då all oro växte. Sen den dagen har jag gått och oroat mig för dig! Nu är det ännu värre. Nu när Tindra finns då är jag orolig för henne också, om du dör vad händer med henne då? Hennes pappa skiter i henne precis som våran pappa gjorde. Varje dag går jag och väntar på ett samtal och ska få veta att det har hänt något hemsk, det är skit jobbigt. 


Ingen förstår hur jobbigt det är och klara av en vanlig dag för mig. Är så sjuk mycket att tänka på! Räddsla, oro, passa in, vänner, framtid, skolan, släkten, hur man ser ut, ensamhet, kärlek, familjen och lite till ... Det är så sjukt jobbigt! Jag känner att jag har ett ansvar för alla mina vänner! Och det är inget jag kan ändra på, det är därför jag alltid finns där för mina vänner! Och jag kan inte släppa taget om något heller! Som till exempel med Joella, jag har hjälpt henne till skolan hela livet! Men nu tyckte alla att jag skulle sluta kämpa för henne, bara för jag satsade mer på henne än på mig så jag kom efter o grejer. Jag kämpar skit mycket idag för att inte hjälpa joellatill skolan, hon behöver typ gå till botten innan hon kan klättra upp igen.. Det är skit jobbigt, skit ont i magen när man vaknar. Får små panikångest attacker. Inte lätt men vad ska jag göra!? Vad jag än gör får jag bara skit. Allavuxna ser bara det dåliga sakerna! Men kan dom inte se dom bra sakerna, som till exempel att jag kämpar som tusan för att kunna gå till skolan en dag! Skolan är ju inte något lätt. Det är att jag är ensam, alla kollar snett och på morgonen har jag skit  ont i magen, mår illa, är skit nervös, kall svettas. Det är skit jobbigt!


Jag önskar att allt kunde bli bra! Men ingens liv är perfect! Tyvärr finns det alltid något problem .. Men skulle iaf vilja att det skulle bli bättre än vad det är! Nej nu pallar jag inte skriva mer! Alla ord bara försvinner och det är fett cp! Önskar en sak som ingen kan förstå! :( 

 
 
Sabina

Sabina

18 december 2012 08:17

Becca.. Mår dåligt när du mår dåligt, skulle du försvinna vet jag inte vad jag skulle göra? Jorden skulle gått under för MIG! Vi har känt varann sen barnsben och förhoppnings vis kommer vi gå hand i hand livet ut! Finns alltid här för dig, vilken tid som helst på dygnet i alla väder och hur långt bort jag än är, så kommer jag bara vara ett samtal bort. Jag älskar dig! <3

http://Zubbie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 9 januari 2013 22:46

Hejsan hejsan :P  Ska börja blogga på nattstad om det funkerar :P Men gå in och kolla där ist ;)   http://www.nattstad.se/Tbs_gl   Kod för att importera min blogg till Nattstad:1980997986 ...

Av Rebecca - 8 januari 2013 17:42

Hej. sitter på bussen på väg till centrum. Jag skulle egentligen till södertälje för att kolla en grej. Men man måste först vänta på sabina så man hinner inte åka dit för kl:17.00 ska Emma träffa Tomas. Sen så ska Emma tydligen träffa sin pappa! Asså...

Av Rebecca - 7 januari 2013 17:22

Hej! Idag när vi satt i basgrupps rummet efter lunchen så lyssnade jag på en klass kamrat när hon snackade och då sa hon att alla i våran klass alltid sitter med mobilen. Jag kollade upp och på alla i klassen och exakt alla satt med mobilerna. Det va...

Av Rebecca - 7 januari 2013 03:11

Hej. Snart ringer alarm klockan för första gången detta år, upp till skolan. Jag somnade vid ett och vaknade någon minut över två och nu kan jag inte somna om. Är skit trött men ändå skit pigg. Är fett nervös inför skolan imorgon... Rädd att det kom...

Av Rebecca - 5 januari 2013 04:26

Hej! Jag vet inte vad jag ska göra! Antinge försvinna eller stanna kvar! Om jag stannar så vett jag fan vad som kommer hjälpa! Men om jag försvinner kommer alla slippa mina problem osv.. Det skulle vara så mycket utan mig! Alla hade slippa mina p...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards