tbs-gl

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Du försvann bara?

Av Rebecca - 23 september 2012 23:15

Hejsan!

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera bloggen! Men jag har så mycket med skolan nu och sen efter skolan går jag och tränar sen på helgerna är jag ute och kaosar så hinner inte med datorn något :O

Men nu är jag här :D Och bablar om lite tråkiga saker men nu ska jag skriva lite tankar som har dykit upp!


Först träffades vi och vi blev fett tajta och du var som min broder.. Vi var fett mycket och gjorde fett mycket.. Men en dag var du helt borta :O Du tog bort alla, bytte nummer och bara försvann.. Jag fattar ingenting av det.. Det sista jag kommer ihåg du sa till mig via mobilen var att du har blivit polisanmäld sen fick jag ett sms att du var utomland och att jag inte kunnde smsa dig sen efter det hörde du aldrig av dig igen ... :''( Sen den dagen du försvann så har jag frågat folk som har kännt dig om dom vet något men jag har fått samma svar av alla " Han bara försvann", jag tänker varje dag och undrar vart du är? Du betydde så mycket för mig att jag blev förkorssad när jag förtog att jag aldrig mer kommer få se dig.. Jag grät i flera veckor.. och ännu idag undrar jag vart du är och hur du mår.. Önskar att jag fick ett svar av dig.. Spelar ingen roll vad det är för svar det kan vara ( Stick, k,    , försvinn, gå o dö osv) Bara jag vet att du lever och har det bra.. Även fast du lämmnade mig så kommer jag alltid finnas.. Det är sån jag är.. Den som blir vän med mig ska veta att jag alltid finns även om det händer något.. Om du behöver prata så är jag här är inte borta.. Den dagen mina vänner inte hör något ifrån mig när dom söker mig då är jag död.. Och det är långt kvar..



Borta borta borta, det gick så snabbt och allt bara flög iväg.. Jag vill att alla ska komma tillbaka! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 9 januari 2013 22:46

Hejsan hejsan :P  Ska börja blogga på nattstad om det funkerar :P Men gå in och kolla där ist ;)   http://www.nattstad.se/Tbs_gl   Kod för att importera min blogg till Nattstad:1980997986 ...

Av Rebecca - 8 januari 2013 17:42

Hej. sitter på bussen på väg till centrum. Jag skulle egentligen till södertälje för att kolla en grej. Men man måste först vänta på sabina så man hinner inte åka dit för kl:17.00 ska Emma träffa Tomas. Sen så ska Emma tydligen träffa sin pappa! Asså...

Av Rebecca - 7 januari 2013 17:22

Hej! Idag när vi satt i basgrupps rummet efter lunchen så lyssnade jag på en klass kamrat när hon snackade och då sa hon att alla i våran klass alltid sitter med mobilen. Jag kollade upp och på alla i klassen och exakt alla satt med mobilerna. Det va...

Av Rebecca - 7 januari 2013 03:11

Hej. Snart ringer alarm klockan för första gången detta år, upp till skolan. Jag somnade vid ett och vaknade någon minut över två och nu kan jag inte somna om. Är skit trött men ändå skit pigg. Är fett nervös inför skolan imorgon... Rädd att det kom...

Av Rebecca - 5 januari 2013 04:26

Hej! Jag vet inte vad jag ska göra! Antinge försvinna eller stanna kvar! Om jag stannar så vett jag fan vad som kommer hjälpa! Men om jag försvinner kommer alla slippa mina problem osv.. Det skulle vara så mycket utan mig! Alla hade slippa mina p...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards