tbs-gl

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Rebecca - 12 september 2012 21:55

Tjäääna!

Idag tog jag och Joella hål i ögonbrynet :D Fyfan vad nice :d först var jag inte alls närvös men ju nämre jag kom desto mer nervös blev jag.. Vet inte vad jag var nervös för.. Men sen när jag kom dit och såg en kanyl så blev jag skit rädd och skaka och paniken steg.. Satt där o var skit nervös sen så skulle jag göra det och precis när han tog igenom höll jag på att säga nej.. Men han inte x) Fyfan :P Men här får ni två filmer och en bild på mig :P <3


 
   

Sen efter det visade jag några polare piercingen och sen var jag o joella på 222:an och kollade, det var invigning idag :) Sen gick vi t skeatplan och kollade när dom skeatade så jävla nice och sen när vi skulle tagga så snackade vi med dom lite o så x) Imorgon blir det skola sen hem ut med hundarna sen t 222:an och sedan blire skeatplan om det är bra väder ;) Puuuuuuusss på er ifrån en överglad BECCA BUS !! :D :D

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards