tbs-gl

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Rebecca - 3 september 2012 19:30

Tjoosan!

Var ju på grönan igår med Shaco :P Har några bilder och video t er :D


Här får ni först bilderna:

           

Så jävla roligt :D

Här har ni två videos som jag gjorde när vi åkte jetline:


 
  Den som jag sitter längst bak på är den fösta jag gjorde ;) Så jävla grymt! ;)

Av Rebecca - 3 september 2012 16:37

Hej!

Kollade med skolan idag om hur det blir med busskort?

Då måste man ansöka hos komunen? Och nu när jag kollar där så blir jag bara helt förvirrad! Men får be Anna-lena kolla på det sen :P


Jag mår sådär just nu! Jag har ont i huvudet och känner mig helt uttmattad :O Känns som jag inte alls har någon skol lust! Fast ändå så har jag det.. Som alla tytp vet så satsar jag hårt sista året så jag pluggar typ hjärnan av mig :O


Jag försöker få mamma att hänga med mig när jag ska pierca mig :P Och så väntar jag på att fått ihop tillräckligt med pengar för det <3 Har ju önskat mig det jätte länge ;)


Sitter på rummet och segar ska snart kolla film och vila sen ska jag plugga om jag inte somnar ;) Jag ska helt enkelt bara ta det lungt :0 <33

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards