tbs-gl

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Rebecca - 7 september 2012 11:10

Heeejsan!

Idag fyller Joella 15 år :D Och idag har vi kännt varandra i exakt 15 år :D

Idag fyller du 15 år och idag har vi kännt varandra i 15 år :)

Vi har hängt ihop hela livet.. Jag minns när vi var ute på promenad med våra stora syskon när du fick sitta i vagnen.. Jag blev så sur att du fick åka vagn mer än mig så jag spottade dig i håret x) Kommer ihåg när vi skulle sola på taket till grannens förråd och vi klättrade över ifrån eran balkongen och jag ramlade ner .. Skrapade upp hela ryggen,tappade andan, och stukade foten men så när jag låg i soffan hemma innan jag åkte till sjulkhuset kom du med en bulle till mig <3 Minns när vi hade sand krig x) När vi gick i lågstadiet och vi "var" tigrar .. Vi trodde verkligen att vi var det :P Minns våra upp växter när vi blev två helt nya personer ... Du blev mer pratglad och vågar mer, jag blev en stygg flicka och spårade ur.. Men nu är vi tsm och jag landar på rätt spår igen och du är där <3 du har alltid funnits där.. Med dig har jag kunnat pratat om allt bra som dåliga saker och även pinnsamma saker, jag hoppas att du vet att jag finns här för dig och kommer alltid göra det du kan prata med mig om allt och fråga om hjälp <3 Jag ska alltid göra mitt bästa<3 Du är en toppen tjej som är värd för mycket.. Finns inget som kan ersätta dig .. Jag skullle dö för dig! Om jag fick reda på att du var död skulle jag aldrig kunna sluta gråta :( Men jag vet att du kommer leva livet ut eftersom du är en jävligt stark tjej <3 Jag älskar dig mest av allt gumman<3 du kan ringa mig när som för att säga något bra som dåligt.. Spellar ingen roll om klockan är 3 på natten och din kanin har fått ungar, om du vill säga det till mig är det självklart att du ska ringa <3

 

Ja mo hon leva, ja mo hon leva, ja mo hon leva ut i hundrade år jag viskar hon leva jag viskar hon leva jag viskar hon leva ut i hundrade år ett fyr falle leva för Joella HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards