tbs-gl

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Rebecca - 27 september 2012 18:29

Tja!

Idag har jag duschat lagat mat och sovit :P

Har varit skit depprimerad men nu är det värsta över :)

Funderar på att lägga ut en cover ;) Men vet inte om jag vågar :O Sjunger typ skit fult :O


Men imorgon ska jag till stan efter skolan :D Och kolla lite sen ska man lämna tillbaka filmer och sen chilla <3

På lördag ska man vara barnvakt :P Det ska bli skojigt :D Men nu ska jag tråka byee

Av Rebecca - 27 september 2012 15:20

Tjääna!

Jag har enormt tråkigt just nu :/ Vet inte vad jag ska göra!? Kanske lägga mig i badet och slappa :) Det lät skönt :P

Ska träffa Sabina idag hon skulle komma hit :) Ska kolla när hon kommer så jag inte ligger i badet då :O

Har typ inget att skriva.. Förutom att jag ringde Joella för ett tag sen och snackade med henne och det var ju bra.. Ska vara med henne imorgon :) Ska även prata med henne om en ide som jag fick :) Fårse vad hon tycker om den iden ;)


Vette fan vad jag snackar om!? Men ska ladda upp några bilder till er :D <3

         

Av Rebecca - 27 september 2012 08:04

Hej:P

Sitter på rummet och funderar på att gå och lägga mig.

Stannar hemma idag ifrån plugget, är depprimerad så orkar inte gå till plugget!


Jag har börjat funderat på hur jag ska göra med pengar.. Jag måste börja spara :O Men nu är det så att jag ska köpa vp sen är jag skuldig en kompis 200kr sen ska jag iväg och bowla med moster o lasse då behöver jag 300kr :O Så jag måste fixa det först sen kan jag börja spara :)

Men behöver köpa en sparbössa så jag inte kan komma åt dom ...


Men nu ska jag gå och sova, Nattis :P

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards