tbs-gl

Alla inlägg under juli 2012

Av Rebecca - 6 juli 2012 00:57

fyfan är över lycklig för appen:-D<3

Av Rebecca - 6 juli 2012 00:27

sitter ute och chillar jag märker att jag tappar allt mer och mer kontrollen över mitt liv.. kan inte heller be om hjälp!!

Av Rebecca - 5 juli 2012 21:46

Hej!

Nu har jag bloggplatsens app på mobilen :D Så nu kommer ni få mera inlägg + bilder :D

Men idag har jag vart i märsta träffat en polare :D Sen har jag inte gjort så mycket :P Nu kollar jag på tv och kommer göra det ett tag till :P Imorgon ska man t tyresö :D Ska träffa Alex så jävla länge sen vi såg sist :/ Saknar Alex fett mycket <333


Av Rebecca - 3 juli 2012 18:12



Jag har sagt förlåt å jag vet inte vad jag ska göra! Man kan inte bara säga förlåt.. Har man förlorat någon som man gillar/älskar så har man det! Jag vet att jag inte kommer få en ny chans av dig..Jag önskar att du kunnde veta hur ont det gör att ha förlorat dig.. Jag tänker på alla minnen vi hade tillsammans..Jag Skulle vilja ge dig allt jag har för att få prata med dig igen..


Jag börjar bli förvirrad av allt igen! Jag vet inte snart vart jag ska ta vägen! Jag älskar alla om kring mig men jag bevisar det inte, jag vet inte hur jag ska bevisa det heller? Jag tänker på er varje dag och hur tacksam jag är för att ni står o stöttar mig till 100%. Jag ser verkligen upp t er! Jag har en som är min förebild och hon är verkligen speciell.. Hon har fått mig att tänka och se framåt i stället för bakåt! Jag började lindra mina sår sen svek jag henne och nu vet jag inte vart hon är <3 jag hoppas att jag kan få tag på henne<3

Av Rebecca - 3 juli 2012 16:31

Hej!

Igår hade jag världens bästa kväll ever!

Jag o Emma sov hos mig.. Först så lagade vi mat sen kollade på tv sen gick vi upp och bäddade morsans säng.. Kollade på film efter det så låg vi och snacka i typ en två timmar om allt :D Sen had vi kuddkrig fyfan vad roligt det var :D

 Emma är verkligen den jag behöver :D Tror att jag aldrig skulle få uppleva denna känsla men det fick jag och inte med vem som helt utom Emma den bästa Emma i hela universum :D Haha kanske låter fett töntig men vill kunna beskriva hur jag känner men det finns inte tillräckligt med ord! Tack att du finns vid min sida glöm aldrig att jag står vid din sida ring mig om du vill något bra som dåliga när som helst på dygnet det är bara att ringa <3

 

Älskar dig <3333

Av Rebecca - 2 juli 2012 15:39

Känslor finns ju för att man ska kunna vara glad, ledsen, besviken, sviken osv .. Om inte känslor fanns skulle man inte gilla någon man skulle helt ängelt vara iskall.. Tänk vad tråkigt om det inte fanns några känslor... Ibland önskar man att känslor inte borde finnas, och det är för att man har ställt in sig på något sen blir det tvärtom så blir allt fel o man blir sårad, besviken osv..


Men ibland kan man vara kär, det kan vara jobbigt och inte kunna säga de ..

Ibland har man bara en skön känsla inom sig bara :P Det har jag nu, att se våran kattunge hoppa runt i det fina vädret får mig att le inombords ;)



Jag har även en känsla som känner att jag har svikit många.. Jag vill säga förlåt men jag vet inte hur!? För ett förlåt räcker liksom inte, man behöver mer än en förlåtelse och en dålig ursäkt!


Jag ångrar det jag gjorde.. Fan vad jag ångrar det ... Jag vet redan att jag har förlorat massa vänner ändå så gör jag så att jag förlorar flera.. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka i tiden!



Think about what you do next about the

consequences later if you

think it is worth it go ahead but I warn you!

Av Rebecca - 2 juli 2012 13:47

Hej!

igår var jag med Sabina o Emma sen var det Emma jag Vanja Johnny och Allan :P

Så idag måste jag städa.. För imorgon kommer mamma hem :O

Så idag blir det städa o städa :P


Är skit trött men kan inte sova mera :P Så nu är man uppe kollar på tv och sitter vid datorn ;) Juste! Måste fortsätta på min berättelse :P

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards