tbs-gl

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Rebecca - 25 juli 2012 14:42

Hej!

Det har varit väldigt dåligt bloggande.. Tråkiga inlägg osv.. Men efter ett tag börjar allt bli svårare, man har redan skrivit allt typ osv.. Och jag kan inte skriva vad jag vill heller för jag vet vilka som kollar bloggen och då är det inte så bra att skriva allt.. För det första så skapas massa rykten sen så kan det bli missförstånd sen lite andra saker :s


Men jag sov fett konstigt inatt så när jag vaknade såg det ut som jag hade fått en örfil x) Man bah wtf!?

Men idag händer det inte alls mycket :P igår var jag hos Sabina med Emma o vi färgade håret och hade ansikts mask osv.. Det var skit trevligt :D


Nu är jag fylld av glädje tårar :D Joella min ungdomsvän, vi har typ inte snackat på 2 månader och jag har varit så ledsen för att jag har saknat henne så mycket och idag sa hon att hon saknar mig med :') Gud vad glad jag blir :) Trodde att hon hade lagt mig bakom sig.. <33

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards