tbs-gl

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Rebecca - 11 juli 2012 23:06

Hej..
Har börjat fundera på att lägga ner bloggandet... Känner att det börjar gå dåligt + bloggandet gör det bara värre..
I morgon ska man packa för på måndag åker man t Gotland..
Som jag har hört har det flesta trott att jag ska dit på hassela, men det ska jag verkligen inte. Jag skaa dit på semester åker hem samma vecka..

Jag börjar blir rädd för mig själv.. Jag börjar tänka för mycket på saker och börjar ta fel slut satser igen, börjar helt enkelt gå vilse ordentligt..
Jag var rädd för att hamna i denna sits. Men nu sitter jag här och har inget att göra åt saken..

Av Rebecca - 11 juli 2012 17:50

Hej!

Har varit med Emma Elviz och Tindra på dagen och haft lite syskon kul :)

Sen när man kom hem börjades det :O Mamma tjatade o knällde, Jejje var så jävla upp käftig och dryg!

Det är så jobbigt när dom e så !

Nu ska jag kolla tv och försöka få tag i Emma sen åka här ifrån komma hem när dom sover :)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards