tbs-gl

Alla inlägg under juli 2012

Av Rebecca - 16 juli 2012 12:12

Hej!
Idag åker man t Gotland :D är sjuk taggad:D kommer ta bilder som ni kommer få se ;) nu solar jag och tar de lungt:D

Av Rebecca - 15 juli 2012 15:43

Hej ligger i soffan och det gör en felur till;) en riktig trött mössa:p

Av Rebecca - 15 juli 2012 14:09

Hej..
Är fett seg idag:-P skit trött har lust att bara åka hem o lägga mig i sängen och så.. Men jag måste packa :-\ imorgon åker man t Gotland o softar där:-) hoppas att alla har haft de bra o får en toppen dag idag :-) själv hade man enormt roligt igår :-D<3

Av Rebecca - 15 juli 2012 00:30

Hej!
Jag är hemma hos Emma nu, jag har haft en toppen dag :-D

Jag kan vara konstig
jag kan vara pratglad
jag kan vara tyst
jag kan gråta
jag kan hata mig själv
men jag är annorlunda och ni kan snacka hur mycket ni vill om mig men jag vet vilka jag kan lita på och dom håller jag om hårt kommer aldrig förlora dom!

Viss så.många jag älskar som jag inte får chansen att säga det till:( jag vill att alla ni ska veta att jag älskar er otroligt mycket vill bara ge er en stor kram nu!!

Av Rebecca - 14 juli 2012 13:37

Tjena !
Sitter på pendeln nu mot upplands väsby.. Där ska man träffa han som ska köra oss t Norrtälje:)
Hoppas ni får en bra dag :-D<3

Av Rebecca - 13 juli 2012 23:02

Tjena!

Jag har gett morsans data virus :O Och den e fett konstig nu :s Fyfan vad jag känner mig elak :O

Mamma kommer bli skit sur när hon märker de :/

Jag hoppas att jag hinner åka till Norrtälje innan hon märker de :)

Då kan jag ta det via mobilen och slippa se hennes blick :P


Men som ni ser har jag en ny hader :D ganska stolt faktiskt kunde vara bättre men oxå sämre ;) Hihi, nu får jag ha den ett tag sen får jag fixa en bättre ;) Byta bakrund kanske? Får se vad som händer :P


Men nu ska jag fixa bloggen llite sen sooovaaaaa ska upp tidigt imorgon :s

Av Rebecca - 13 juli 2012 13:23

Tjena!

Sitter hemma ska kolla film.. Ute åskar det :D Jag älskar åskväder samtidigt som jag hatar det :P Jag är liv rädd för de x) Fast det är så jäkla mysigt när man sitter inne och hör hur det åskar och ser blixtrar ;)

Hoppas det blir stöm av brott senare ikväll x) Hehe :P


Imorgon drar man t Norrtälje fett soft :D Sen på måndag åker man t Gotland :D Detta blir bara bättre och bättre :D

Men nu ska jag kolla film :P Byebye!

Av Rebecca - 11 juli 2012 23:06

Hej..
Har börjat fundera på att lägga ner bloggandet... Känner att det börjar gå dåligt + bloggandet gör det bara värre..
I morgon ska man packa för på måndag åker man t Gotland..
Som jag har hört har det flesta trott att jag ska dit på hassela, men det ska jag verkligen inte. Jag skaa dit på semester åker hem samma vecka..

Jag börjar blir rädd för mig själv.. Jag börjar tänka för mycket på saker och börjar ta fel slut satser igen, börjar helt enkelt gå vilse ordentligt..
Jag var rädd för att hamna i denna sits. Men nu sitter jag här och har inget att göra åt saken..

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards