tbs-gl

Alla inlägg under juli 2012

Av Rebecca - 11 juli 2012 17:50

Hej!

Har varit med Emma Elviz och Tindra på dagen och haft lite syskon kul :)

Sen när man kom hem börjades det :O Mamma tjatade o knällde, Jejje var så jävla upp käftig och dryg!

Det är så jobbigt när dom e så !

Nu ska jag kolla tv och försöka få tag i Emma sen åka här ifrån komma hem när dom sover :)

Av Rebecca - 10 juli 2012 17:02

hej var och handlade jeans idag :-D
fett nöjd :-P nu kollar man på AFV

Av Rebecca - 7 juli 2012 13:42

tja!
ligger på baksidan och solar..
hoppas att man blir lite brunare nu..
mrn märker att bjag börjar typ bli sjuk i går hade jag jätte ont i huvudet o magen.. idag har jag ont i magen å dricker jätte mycket fryser och svettas.. jag hoppas att det inte är något.. vill inte vara sjuk på sommaren:/

Av Rebecca - 6 juli 2012 23:17

jag sitter på bussen å jag mår fett dåligt.. har skit ont i huvudet o magen.. jag känner mig fett nere oxå.. Har bara lust att gråta.. Men har inget att gråta över.. ska hem å ta en värk tablett sen bara lägga mig i sängen å hoppas på att smärtan går över..
jag vill bara skrika ut! finns så många jag vill prata med men vågar inte:/
nepp nu ska man lägga ner mobilen o försöka slappna av:)

Av Rebecca - 6 juli 2012 21:53

Hej..
sitter på bussen på väg hem;)
har chillat galet i tyresö idag;)
träffat fett me folk å de har varit fett nice :p men nu är det roliga över å man e på väg hem .. ska väl hem å tråka.. fyfan han som sitter brevid mig stinker:/ fyfan kommer spy, han glömde visst var han hade lagt sin parfymXD

Av Rebecca - 6 juli 2012 17:21

sitter på bussen å tråkar :-P

Av Rebecca - 6 juli 2012 17:20

sitter på bussen å tråkar :-P

Av Rebecca - 6 juli 2012 17:03

Hej!
Sitter på bussen på väg t tyresö;)
Ska träffa Alex :-D
har inte så mycket att skriva :-\ Men jag gör väl fler inlägg sen det är ju en bit att åka så :-P<3

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards