tbs-gl

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Rebecca - 4 januari 2013 15:29


GunnarrR

Vad menas med "kommer alltid backa upp dig t 100%" 
förstår inte. snälla berätta.

 
Svar: Att jag stöttar mina vänner till 100% vad det än gäller finns jag där.

http://nattstad.se/bbinas 

 

sofia

Onsdag 2 jan 17:58

1,hur länge har du bloggat?
2 Hur kom det sig att du började blogga?
3.Hur gammal är du?
4 vad gör du om dagarna?
5 hur ska en bra blogg se ut och handla om d för du ska börja följa den?


1. Jag har bloggat i ett och ett halft år typ på denna blogg. Helt som helt har jag bloggat i ca 2 och ett halft år. 
2.Jag hade en blogg innan denna men var tvungen att ta bort den och den vet jag inte varför jag börja blogga på, men denna blogg börja blogga på för att jag hade mycket tankar och det hände massor av saker och jag behövde skriva ut mina känslor. 

3. JAg är 15 år och fyller 16 den 20 mars. 

4.JAg går i skolan och sen är jag med kompisar = är i centrum typ. 

5.Jag tycker att det ska handla om något intressant och inte vad man har gjort underdan eller så.


 

http://mywaymylife.bloggplatsen.se 


Sofia

Vem älskar du mest i din familj?? Har du någon du ser upp till? ? Isf vem då? ?
1. Jag kan inte välja mellan min lille syster Tindra eller mamma dom betyder mest för mig. KAn inte älska någon mer än dom två. 
2. Nej jag har ingen att se upp till. Jag kämpar efter min dröm.
3. Ingen lätt att lista ut ;P 


Kram ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards