tbs-gl

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Rebecca - 1 januari 2013 19:33

Hejsan! 

Hoppas alla hade ett bra nyår :P Jag hade det iaf bra :P Var hos en polare och drack! Smällde raketer och hade skit trevligt. Var fett stolt över mig själv, klarade att vara ute utan hörlurar eller något på 12 slaget. Visst var ju inte nyckter :P Men testade idag också och det fungade :D Men har bara två bränblåser på handen ifrån en raket. Det var iaf skit roligt :) Kommer inte ihåg vissa saker :O Vet iaf att jag dampade ut på en brud och en kille :S Men allt slutade bra :P Och idag har man lite ont i huvudet och mår lite illa men om huvudet är dum så får kroppen lida som sagt. 

Dagen innan mår du bra.Festa vilket jävla drag, festen fuckar ur och nästa dag är du ett jävla vrak!

 

 



Men nu är jag hos Joella och Sabina :P Dimi spelar, Emma, jag och Angelica sitter vid datorn ;P Haha jaja.

 

Att man ska vara kär är väldigt onödigt! Speciellt när man vet att man inte kan få den man gillar. Man slösar bara bort så många tankar och hoppas så mycket sen slösar man för mycket tid på det att försöka. Ett liv är verkligen komplicerat men allting löser sig till slut jag lovar!  

Man ska kämpa så mycket det bara går. Inte ge upp för att det inte blir som man hade tänkt sig. Knyt nävarna och gå vidare! 

 

Glöm inte frågestunden :) 

Tidigare månad - Senare månad

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards