tbs-gl

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Rebecca - 18 augusti 2012 15:03

God morgon !

Nu är det en ny morgon och en ny dag.. Idag ska jag ta det lungt börja städa lite sen ikväll ska jag till ung sista dagen detta år :P Är så jäkla trött så det finns inte! Men igår var det den bästa dagen ever! Kommer inte glömma den dagen ..


På måndag börjar skolan och då startar allvaret! Jag ska få bra betyg och kämpa hårt, men det kommer inte bli lätt!

Man måste upp på morgonen och sen komma t skolan osv.. Men jag ska kämpa nu!


På tisdag åker Emma t gotland och hon stannar där minst 3 mån, men det kommer säkert bli längre! Det känns så jobbigt att hon ska åka. Det fin både för och naktdelar Jag känner hur mer ledsen jag blir ju mera jag tänker på det :( Saknar henne redan och vi sågs senast igår natt :O Det kommer bli tufft men får bita ihop och ta ett stort andetag och trampa vidare !


Imorgon fyller Anna-lenas älsta son Fredrik 30 så hon har bjutit över han och hans flickvän och hans syskon på middag imorn, det kommer bli väldigt trevlig :D Fredrik är så jävla snäll så :D


Men ska ta och borsta håret platta det kolla kläder och lite saker nu ! Vi hörssssss:D


Av Rebecca - 18 augusti 2012 02:09

Hejsan alla där ute!

Idag var det verkligen en sjuk kväll :O Först var vi på ung träffade kompisar dansdade, sen kom panetoz dit då gick jag, vanja, joella och emma fram bland pupliken och dansade :) Där stog vi väl 15-20 min och hoppade upp och ner och skrek och sjöng med, man blev fett svettig och yr osv.. Sen skulle vi kasta i Angelica i fontänen bakom scenen men då var det av spärrat då gick vi till t-centralen vid stora fotänen där.. Angelica ville inte bli i knuffad där så jag och emma tar av oss våra tjock törjor och springer över vägen och ner i fontänen x) Sen badar vi springer i 3 gånger och vi fick några att bada med oss några killar, haha så jävla sjukt :O Sen kom snuten ridande, jag och Emma sprang framför dom och ner i fotänen och dom brydde sig inte ett piss xo Fyfan vad roligt det var :P


Nepp, nu ska man lägga sig i sängen och andas ut! är så jävla slut :O

Hej hopp lingon snopp x)

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards