tbs-gl

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Rebecca - 6 augusti 2012 13:19

Hej!

I torsdags natt typ tog jag mammas kort och handlade upp över 1000kr och alla dampade på mig i familjen!

Jag har pratat med mamma efter hon slängde ut mig! Jag kommer aldrig kunna förlåta mig för detta och jag vet inte ens varför jag gjorde det.. Allt känndes som en dröm och allt bara hände utan att jag visste det! Det var det som var så jävla sjukt! Men jag har hört hela släkten dampat på mig och mamma kastade ut mig, men ändå måste ni fortsätta att skälla på mig! Jag har hört tillräckligt! Orkar inte höra mer av det! Det räcker med att jag hör mig själv säga varför varje dag!


Men nu till något annat!

Jag ska på soc möte imrn och den 14de på rättigång! Hmm.. Får se vad som händer nu då! Men idag är jag skit seg.. Sitter bara framför datorn och slappar.. Funderar på att göra det hela dagen men mamma kommer säkert vilja ha hjälp med massa grejer.. Men får väl göra dom sakerna då!


Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards