tbs-gl

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Rebecca - 2 augusti 2012 03:19

Gråten är i halsen vill bara gråta ut!

Tänker på dig!


 


  

Av Rebecca - 2 augusti 2012 02:40

Jag är fett ledsen!

Vi har inte kännt varandra länge men du betyder ändå mkt för mig...

Du ska på behandlingshem i minst 6 mån .. Jag är rädd att du ska glömma mig och alla minnerna tsm..

Jag kommer vara fett deppig i flera dagar! Jag vill hinna träffa dig! Kommer ihåg sista gången jag träffade dig jag var fett irriterad på allt o alla.. Men du fick mig att skratta! Du knuffade nästan ner mig i vattnet fast inte med flit förstås ;) Haha, det är något jag inte kommer glömma .. Tänk om jag hade ramlat i ! Usch vad vidrigt! Haha..

Men det känns fett jobbigt.. Tänker på dig fett mkt och ttänker på hur myvket jag kunde ha hjälpt dig än att rykas med! Ångrar det fan! Vi började med en bra början sen så kom det där diket som vi ramlade ner i ..

Mår seriöst så jävla dåligt! Tänk hur du borde känna dig nu! Fan vill bara träffa dig!

Men jag vill att du ska må bra <3 Det kanske är bäst att du åker dit <3 Men ändå vill jag inte allt känns så hopplöst!

Nee fuck detta!

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards