tbs-gl

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

Tänkar flödar!

Av Rebecca - 8 oktober 2012 11:33

Hejsan!

Har inte bloggat på ett tag men jag vet inte vad jag ska skriva längre? Förut så hade jag mycket att skriva om och allt bara spred sig.. Men nu är allt typ slut och jag vet inte något längre typ!

Men idag har jag massa tankar att skriva om så nu får ni ett långt inlägg om båda bra o dåliga tankar..


I helgen så var det kaos.. Jag drack och blev nästan in skjussad t psyket! Det var fett jobbigt! Men vafan alla var ju sura på varandra men nu allting löst sig om det iaf..


Har tänkt mycket på vart jag trivs och mår bra och jag har insätt att jag inte trivs någonstans där jag bor..

Hos mamma är det bra om jag är där någon dag sen börjar vi bråka.. Här måste jag vara hemma så tidigt och då blir jag ensam i flera timmar och det är jobbigt.. Kommer inte klara av att bo på ett ställe om jag inte bor själv.. Om jag kunde bo ensam så skulle det vara bra.. För då skulle jag kunna komma hem sent och gå o lägga mig sen skulle kunna komma hem tidigt och kolla tv och göra saker som jag inte kan göra om det är andra i huset för då stör man! skulle kunna haft kompisar där utan att behöva tråka och allt skulle vart mycket bättre.....


Det här med gymnasiumet blir bara jobbigare och jobbigare... Jag ville bli lastbil chafför men skulle aldrig klara av att sitta still och så skulle det vara super kul att jobba med ungdommar eller på dagis.. Men mäst ungdommar! Jag har ingen anning längre vad jag ska välja så nu är livet piss igen! Jag som äntligen hade hitta något att kämpa till.. Men nu försvann det igen!


Dom som lever har något att leva för, även fast inte alla vet meningen med livet! Därför är det vissa som klarar sig vid olyckor för att dom ska överleva! Världen vill att jag ska överleva, har försökt ta livet av mig många gåner men har aldrig lyckas.. Men iaf.. Jag har ingen mening i livet.. Jag är inte bra på något har inget jag kan kämpa för.. Och jag kan bara leva livet men då får jag bara skit! Det är rätt coolt att vissa är gjorda för att va på jorden.. och andra inte :( Det är verkligen sorligt ...


Ska berätta en sak som jag har hållt inne skit mycket dom ända som visste något var joella och angelica.. Men jag har fölorat en mycket nära vän och jag har en stor srog :'( Han blev bara 16 år och allt gick så fort :O Saknar honom enormt mycket <3 åkte och tände ett ljus igår för honom <3 och fixade lite vid graven <3 önskar att du kom tillbaka vi hade så många minnen tsm och jag vill ha flera <3

Även fast jag inte kan hörde dig eller se dig så vet jag att du alltid finns.. För du finns i mitt hjärta och det kommer du alltid göra<3


Nu till lite bättre saker :)

I sommar ska jag svergie runt med moppe :) Med angelica och joella :D Är så jäävla peppad! Vill samla ihop pengar och bara åka <3 Men vi har mycket kvar att planera <3 Vi har skapat en blogg som vi tsm ska skriva óm resan igenom sverige och mycket mera! Ni får veta den sen när vi har kommit igång med den bättre vi håller fortfarande på att fixa den :P Men det ska bli så sjukt nice :D


Imorgon blire att träffa Måns och prata och typ de :P Och sen på onsdag ska man träffa josian måste kolla med henne -..... Förlåt det är jag som tänker :P


Jag fryser skit mycket och jag har inte ätit på två dag och kan fortfarande inte äta :O Kan bara dricka.. Mår sjukt illa när jag ser mat och känner lukten :S Hoppas det går över snart..

Nu kommer jag inte på mera att skriva ...




Fake a smile and move on!


 
 
Maria

Maria

8 oktober 2012 14:53

Klart du är menad för att leva! :) Jag kan verkligen se dig på ett dagis eller liknande, du får leka med massa barn och du verkar komma så himla bra överens och så med din syster, att du tar hand om henne jättebra! :)

Jag tycker också att gymnasievalet är skittufft, det känns inte som att något kommer bli rätt och att man kommer välja fel eller inte komma in men vet du, jag tror att det faktiskt kommer lösa sig till det bästa, det är jag säker på så tro lite på dig själv nu Becca! Detta kommer gå skitbra och livet är underbart! :D <3

http://marshias.blogg.se

 
Ingen bild

vanja

8 oktober 2012 15:19

Alla har en mening. Oavsett om din mening är att rädda liv eller att städa toaletter så är det fortfarande en mening. Du kan ändra på ditt liv precis när du vill. Du måste bara ha den där starka viljan. Du kanske fortfarande ändra på ditt liv. Mycket i framtiden hänger på idag. Det är nu du väljer hur din framtid kommer bli kan man säga. Älskar dig, hoppas allt ordnar dig. Säg inte att du inte har en mening, för det har du. Och det är du och din egen vilja som bestämmer vad för mening du ska ha i livet. Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 9 januari 2013 22:46

Hejsan hejsan :P  Ska börja blogga på nattstad om det funkerar :P Men gå in och kolla där ist ;)   http://www.nattstad.se/Tbs_gl   Kod för att importera min blogg till Nattstad:1980997986 ...

Av Rebecca - 8 januari 2013 17:42

Hej. sitter på bussen på väg till centrum. Jag skulle egentligen till södertälje för att kolla en grej. Men man måste först vänta på sabina så man hinner inte åka dit för kl:17.00 ska Emma träffa Tomas. Sen så ska Emma tydligen träffa sin pappa! Asså...

Av Rebecca - 7 januari 2013 17:22

Hej! Idag när vi satt i basgrupps rummet efter lunchen så lyssnade jag på en klass kamrat när hon snackade och då sa hon att alla i våran klass alltid sitter med mobilen. Jag kollade upp och på alla i klassen och exakt alla satt med mobilerna. Det va...

Av Rebecca - 7 januari 2013 03:11

Hej. Snart ringer alarm klockan för första gången detta år, upp till skolan. Jag somnade vid ett och vaknade någon minut över två och nu kan jag inte somna om. Är skit trött men ändå skit pigg. Är fett nervös inför skolan imorgon... Rädd att det kom...

Av Rebecca - 5 januari 2013 04:26

Hej! Jag vet inte vad jag ska göra! Antinge försvinna eller stanna kvar! Om jag stannar så vett jag fan vad som kommer hjälpa! Men om jag försvinner kommer alla slippa mina problem osv.. Det skulle vara så mycket utan mig! Alla hade slippa mina p...

Change language/Byt språk!

Presentation

Klocka

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad har ni för telefon?
 Iphone
 Android
 Sonny Ericsson
 En gammal
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Gästboken :)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards